MYSLI-EFEKTYJak Ci idzie w Twoim biznesie?

Wiele osób, którym pomagam w ich biznesach, projektach ma często bardzo wiele myśli, które niestety im nie pomagają w zarabianiu na swoich usługach czy produktach i pasjach.
Joanna, z którą pracowałam, prowadziła swoją firmę, w której równocześnie spotykała się ze swoimi klientami i sprzedawała swoje usługi. Joanna uważała, że klienci są trudni i często chcą oszukać jej firmę. Potwierdzało się to w jej rzeczywistości. Trafiała na takich klientów, którzy często kombinowali i sprawy kończyły się w sądzie, a w efekcie firma Joanny miała coraz mniej zleceń.
Dorota natomiast uważała, że nie umie przekonać swoich klientów do tego by kupili jej usługi. Uważała, że jest kiepskim sprzedawcą i była na skraju bankructwa.
Rafał za to uważał, że pieniędzy na rynku jest za mało i wszyscy patrzą tylko na ceny, nie pamiętając o jakości. Jakoś tak się zdarzało, że zdobywał same tanie kontrakty i rozmawiał z takimi klientami, którzy głównie zwracali uwagę na cenę jego usług. Rafał zaniżał wycenę swojej pracy by zdobyć klientów.

To co myślisz wpływa na Twoje zachowanie. Zachowanie wpływa na Twojej działania, a działania wpływają na efekty Twojej pracy.

Jeśli uważasz, że praca musi być ciężka i mozolna, to taka będzie Twoja praca. Jeśli uważasz, że ciężko zarobić dobre pieniądze lub ciężko zdobyć dużego klienta, to tak najprawdopodobniej będzie.
Niektórzy zatem wpadają na pomysł by zmienić swoje działania – zmieniają, kombinują a efekt jest podobny. Drudzy zmieniają swoje zachowanie w danych sytuacjach, ale efekt również może być podobny. Tylko zmiana Twoich myśli, osądów, przekonań może wpłynąć na właściwe zachowania i działania, a poprzez to możesz zmienić EFEKTY.
Jeśli uważasz, że sprzedaż to wciskanie, że sprzedawcy do kombinatorzy i cwaniacy. Jeśli uważasz, że bogaci ludzie są nadęci i bezduszni, a może bogaci nie mają czasu na własne pasje i marzenia? Jeśli sądzisz, że trzeba naprawdę ciężko pracować by być bogatym to czas to zmienić i nad tym popracować by było łatwiej i przyjemniej, a uwierz mi sprzedaż może być dobrą zabawą i dla Ciebie i dla klienta!